Uw gebruikersnaam is het e-mail adres waarop u de communicaties ontvangt, uw paswoord kan u eventueel resetten bij het inloggen op https://mijn.cronoscentral.be.
Je kan deze momenteel nog niet zelf aanpassen, gelieve de aanpassing te vragen per mail aan support@cronoscentral.be.
Het bedrag mag gestort worden op rekeningnummer:
De Cronos Groep nv
IBAN : BE88 7360 2409 2541
BIC : KREDBEBB
Enkel betalingen met het gestructureerde mededeling, die u op het opgegeven e-mail adres ontvangen heeft, zullen aanvaard worden.
Het volstaat om een correct ingevuld en ondertekend intekenformulier te verzenden via adobesign, cfr. de instructies die u hierover zal ontvangen na inschrijving op het door u opgegeven e-mail adres.
Overigens is het electronisch invullen van het intekenformulier de enige aanvaarde manier van inschrijving.>
Dit kan perfect. Iedereen (woonachtig of gevestigd in België) mag intekenen op deze uitgifte.
Per inschrijver, natuurlijke persoon of rechtspersoon, geldt een maximale inschrijving van 25.000 EUR. Inschrijven kan minimaal voor 1 coupure van 500 EUR of een veelvoud daarvan.
Ja! Als u achteraf merkt dat de intekening is gebeurd op een verkeerde natuurlijke persoon of vennootschap dan kunnen we dit achteraf nog aanpassen. Uw intekening blijft daarbij behouden.
De documenten worden pas verstuurd nadat we uw intekening aanvaard hebben. Deze zullen in de loop van de dag volgen. Indien de intekening niet aanvaard werd zal je uiteraard ook bericht krijgen.
Je kan de obligaties behouden
Om je cronos account te migreren naar een extern account volstaat het om uw product e-mail adres te wijzigen in een extern e-mail adres. Van zodra je uitdiensttreding ingaat zal je hier een mailtje ontvangen met de log-in gegevens op je externe account. Je kan uw gegevens aanpassen door in te loggen op https://mijn.cronoscentral.be ofwel via CronosCentral onder “Mijn Cronos > Mijn Info”
Wanneer je van rekeningnummer bent veranderd of er zijn andere gegevens die moeten geüpdate worden, volstaat het om een mail te versturen naar obligaties@cronos.be om deze wijzigingen door te geven. We vragen ook vriendelijk om voor de uitkering van de coupons of het kapitaal om je gegevens nog een keertje na te kijken op de portaalsite https://obligaties.cronos.be
Indien het maximale bedrag van de obligatielening, € 2.500.000 bereikt werd, zal de inschrijvingsperiode vervroegd worden afgesloten. Dit betekent dat er geen bijkomende inschrijvingen meer aanvaard zullen worden.
Er wordt voor deze obligatie uitgifte gewerkt volgens het principe van “first come first serve”. Het tijdstip waarop er via de portaalsite wordt ingetekend is bepalend voor het al dan niet toekennen van de obligaties. Er zullen geen inschrijvingen meer mogelijk zijn na het tijdstip waarop er op de laatst beschikbare obligaties werd ingetekend.
In het geval er meer inschrijvingen ontvangen worden dan er beschikbare obligaties zijn, dan zullen alle inschrijvingen, waarvoor de betaling en het getekende inschrijvingsformulier niet binnen de vijf (5) werkdagen ontvangen werden bij De Cronos Groep geweigerd worden. De hierdoor vrijgekomen obligaties kunnen dan, in chronologische volgorde, toegekend worden aan de inschrijvers die net na het bereiken van het maximum hebben ingetekend.
In het geval dat uw inschrijving niet werd aanvaard zal het getekende formulier worden verwijderd, en zal de door u betaalde som uiterlijk binnen de vijf (5) werkdagen na afsluiten van de inschrijvingsperiode, worden terugbetaald op het door u opgegeven rekeningnummer.